24 שעות ביער הפיות

היום, לפני שנה בדיוק, הצעתי לאחותי להצטרף אליי לקמפינג של יום עם הילדים. המחשבה הייתה ספונטנית וההצעה הייתה ספונטנית. אני לא יודעת למה לקח לי שנה לכתוב על זה אבל עוד כמה ימים אנחנו יוצאים לטיול נוסף, הטיול ה-8 שלנו בשנה הזאת ונגיע שוב לאותו מקום, אז התיישבתי לכתוב.

זכרונות ילדות- ימי שבת מוקדמים, התארגנות ועליה לאוטו לנסיעות ארוכות. היינו משפחה מטיילת. טיילנו, ראינו את הארץ יחד עם חברים ומשפחות אחרות. עשינו מלא טיוליי משפחות. לטייל זה כיף. אני ותמר מבקשות לשים קלטת כדי לשיר שירים. מחרישות אוזניים

תכננתי לנסוע עם הילדים לבד אבל למה לבד שאפשר יחד. אז ארזנו 2 תיקים, אוהל 1 גדוווול,מלא שמיכות, מלא כריות ואוכל ויצאנו לדרך. נסענו ליער הפיות שבכרמל. יצאנו בשעת בוקר, עצרנו לא. בוקר קלילה בדרך והמשכנו עד היער שנמצא בשמורת הר הכרמל סמוך לקיבוץ בית אורן. בגלל שנסענו ללילה אחד רצינו מקום קרוב יחסית כדי שלא נבזבז את הזמן בדרכים ונהנה מהמקום

הגענו ליער לקראת צהריים. בחרנו פינה בצל, גבוהה, קרובה לשירותים, לשכשוכיות ולמטבח. התמקמנו יצרנו אחלה פינה. והתחלנו להנות מהשקט והכיף שיש לטבע ביער להציע. עברנו משכשוכית לשכשוכית, התפננו על המחצלת, ניצחנו והפסדנו $#%^₪ פעמים בחתחתול, הכנו %@#$ פעמים אוכל -נהננו

בערב, הסתכלנו על משפחה שהתמקמה לידנו מדליקה מדורה ומנגנת בגיטרה והלכנו לישון. כל אמא ליד 2 הבנים שלה.

בבוקר,המשכנו את הבילוי במקום, רבצנו בשכשוכיות הקרות עם המים הצלולים. בשכשוכית הגדולה היה נסיון לספור דגים ללא הצלחה. שיחקנו ברובי מים. לקראת צהריים התחלנו להתקפל ולצאת לכיוון הבית.

יער הפיות- הוא לא עוד יער. הוא אתר אקולוגי, ששוקם אחרי שריפת הענק בכרמל. שמחבר בין האדם לטבע לאדמה. מקום שמאפשר להנות ופשוט להיות בחיק הטבע. באתר יש מטבח שדה מאובזר לחלוטין מכלים, סירים ועד מכשירי חשמל כמו מקרר, תנור, מיקרוגל, קומקום, שירותים ומקלחות אקולוגיות, כולו מתבסס על תפיסת הקיימות,ועוד על קיימות אפשר לקרוא כאן. מי שמתקשה לחלוק עם זרים כדאי שיביא לו ציוד מהבית. אני ממליצה להביא מהבית סקוצ׳ לכלים וסבון אקולוגי משלכם (אם לא אקולוגי – לא אפשרי להשתמש במקום ). אני את שלי רוכשת בניצת הדובדבן. סבונים אקולוגים: אקו פרינד, סבון ecover ויש עוד סוגים

לא חובה להגיע לקמפינג, אפשר לבלות פה יום של פיקניק. להגיע להתמקם, להנות מהמקום ולעזוב כשרוצים. רגע לפני שעזבנו פטפטנו עם קבוצת אמהות בחופשת לידה שמגיעות פעם בשבוע באופן קבוע למפגש עם הקטנטנים והשכשוכיות. תענוג! הלוואי והיה לי מקום כזה בקרבת הבית.

בשבוע הבא נצא לטיול נוסף בגליל העליון, את א. הבוקר שלנו ועצירת הדרך נעשה ביער הפיות.

חשוב- לתאם מקום מראש עבור קמפינג וגם עבור פיקניק השהות כרוכה בתשלום.